Пошуковий запит: (<.>A=Коробова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Коробова І. О. Спортивні запозичення в сучасній українській мові [Електронний ресурс] / І. О. Коробова // Лінгвістичні дослідження. - 2013. - Вип. 36. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2013_36_9
|
2. |
Коробова І. В. Уміння запитувати як показник методичної компетентності майбутнього вчителя фізики [Електронний ресурс] / І. В. Коробова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_2_17
|
3. |
Коробова І. В. Формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього учителя фізики [Електронний ресурс] / І. В. Коробова // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 9. - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_9_22
|
4. |
Коробова І. О. Словотвірне освоєння новітніх запозичень сучасною українською мовою [Електронний ресурс] / І. О. Коробова // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 27. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2013_27_26
|
5. |
Коробова І. О. Проблема запозичень у сучасній лінгвоукраїністиці [Електронний ресурс] / І. О. Коробова // Література та культура Полісся. Сер. : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 80. - С. 232-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkpfil_2015_80_27
|
6. |
Коробова І. Новітні англійські запозичення у сфері високих технологій сучасної української мови [Електронний ресурс] / І. Коробова // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2013. - 2013. - С. 141-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2013_2013_21
|
7. |
Коробова І. Підготовка майбутнього вчителя фізики до контрольно-оцінювальної діяльності [Електронний ресурс] / І. Коробова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_27
|
8. |
Коробова І. Реалізація індивідуального підходу до формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / І. Коробова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(1)__37
|
9. |
Коробова І. В. Цілі методичної підготовки майбутніх учителів фізики в контексті компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / І. В. Коробова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_26
|
10. |
Коробова І. О. Новітні телескопізми сучасної української мови [Електронний ресурс] / І. О. Коробова // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Т. 19, № 2. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2016_19_2_16
|
11. |
Валюх З. О. Неозапозичення як база сучасного словотворення [Електронний ресурс] / З. О. Валюх, І. О. Коробова // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. - 2017. - Т. 20, № 2. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2017_20_2_3
|
12. |
Коробова І. Ділова гра як форма організації квазіметодичної діяльності майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / І. Коробова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 7(3). - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_7(3)__31
|
13. |
Коробова І. В. Експериментальна перевірка сформованості методичної компетентності майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / І. В. Коробова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(2). - С. 135-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(2)__21
|
14. |
Коробова І. В. Технологія "портфоліо" у методичній підготовці майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / І. В. Коробова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 177(1). - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(1)__41
|
15. |
Коробова І. О. Лексико-семантичне освоєння новітніх англізмів в сучасній українській мові [Електронний ресурс] / І. О. Коробова // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Т. 22, № 1. - С. 109-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2019_22_1_13
|
16. |
Коробова І. О. Частиномовні параметри словотвірних гнізд новітніх запозичень [Електронний ресурс] / І. О. Коробова // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2019. - Вип. 37. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2019_37_6
|
17. |
Коробова І. О. Семантичне освоєння новітніх запозичень у сучасній українській мові [Електронний ресурс] / І. О. Коробова // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2019. - Вип. 38. - С. 69-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2019_38_11
|
18. |
Барильник-Куракова О. Міждисциплінарні зв'язки як провідний принцип підготовки фахівців у морській галузі [Електронний ресурс] / О. Барильник-Куракова, І. Коробова // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2020. - Вип. 13. - С. 57-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2020_13_8
|
19. |
Головко Н. Ю. Формування природничо-наукової компетентності учнів шляхом використання ситуаційних задач з фізики [Електронний ресурс] / Н. Ю. Головко, І. В. Коробова // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 2. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_2_7 STEM-освіта безпосередньо пов'язана з наукою, технікою, технологіями, інженерно-орієнтованою діяльністю людини. В Україні відчувається особливо високий попит на фахівців цих галузей. Впровадження STEM-навчання передбачає розробку інноваційних методів і прийомів, що допоможуть розвинути в учнів науково-технічні навички, творчі здібності, поєднати навчання з життям. Одним із відомих методів контекстного навчання є метод ситуаційних вправ. Його застосування у навчанні фізики надає можливість формувати природничо-наукову компетентність (ПНК) учнів на засадах принципу зв'язку навчання з життям. Це надасть можливість випускнику зробити свідомий вибір майбутньої професії технічного спрямування, що є актуальним. Мета дослідження - обгрунтування доцільності та доведення ефективності формування ПНК учнів засобами ситуаційного навчання фізики. Під час дослідження використано такі методи: теоретичні - аналіз, синтез, порівняння; емпіричні - спостереження, бесіда, тестування; математична обробка результатів дослідження проводилася з використанням статистичного критерію Розенбаума (Q-критерію). Розглянуто типи ситуаційних задач, наведено їх приклади. Аналіз динаміки рівня успішності та мотивації учнів показав доцільність використання системи ситуаційних задач для формування НПК школярів. Зроблено висновки, що ситуаційні задачі є корисним навчальним ресурсом. Розв'язування задач, пов'язаних із реальними життєвими ситуаціями, допомагає учню уявити фізичну ситуацію, переконатися, що вона є життєво важливою, актуальною та потребує вирішення; для її вирішення потрібні теоретичні знання з фізики. Систематичне застосування ситуаційних задач із фізики сприяє формуванню НПК учнів; забезпечує внутрішню мотивацію учнів до вивчення фізики; робить фізичне знання особистісно значущим; орієнтує учнів на свідоме обрання майбутньої професії інженерно-технічного напрямку.
|
20. |
Коробова І. В. Методичні особливості конструювання фізичних STEM-задач у процесі навчання майбутніх моряків [Електронний ресурс] / І. В. Коробова, О. А. Барильник-Куракова // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 3(2). - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_3(2)__15 Концепцією розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) визначено, що STEM-освіта є пріоритетним напрямком реформування освіти в Україні на всіх її рівнях - дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної та вищої освіти. Нагальність даної концепції зумовлена тим, що державі вкрай потрібні висококваліфіковані фахівці інженерного напрямку, але на жаль, в останні десятиріччя в освітньому просторі спостерігається зворотна тенденція - перенасичення ринку праці спеціалістами гуманітарного профілю на шкоду інженерних професій. Актуальність статті зумовлена необхідністю визначення підходів до формування STEM-компетентностей майбутніх моряків і розробки методичного забезпечення до організації STEM-навчання загальної фізики. Мета роботи - визначення вимог до конструювання змісту STEM-задач із фізики у процесі навчання майбутніх моряків на підставі застосування праксеологічного, контекстного й особистісно орієнтованого підходів. Використано теоретичні й емпіричні методи дослідження, такі як аналіз літературних джерел, синтез, порівняння умов задач, спостереження за освітнім процесом, систематизація й узагальнення результатів дослідження. Наведено конкретну STEM-задачу з механіки та обгрунтовано механізм її конструювання на підставі сформульованих вимог. Досвід застосування рівневих STEM-задач у процесі навчання фізики показав їх доцільність та ефективність для формування STEM-компетентностей майбутніх моряків. Системне застосування STEM-задач посприяло розвитку когнітивних і дослідницьких навичок, креативного мислення, уміння експериментувати, аналізувати отриманий результат і робити висновки, що позитивно вплинуло на якість навчальних досягнень курсантів в освітньому процесі з фізики. Доведено, що STEM-задачі з фізики мають відповідати таким вимогам: умова задачі має відображати реальну життєву або професійну ситуацію та створювати ефект "присутності"; у процесі презентації умови або розв'язання задачі мають бути задіяні реальний або віртуальний фізичний експеримент, комп'ютерні технології, математичне обгрунтування результату; запитання до задачі мають бути сформульовані так, щоб її розв'язування передбачало використання елементів наукового пізнання, дослідження "навпаки"; для системного формування STEM-компетентностей у курсантів, які мають різні рівні пізнавальних здібностей, доцільно створити диференційовані завдання евристичного, дослідницького та творчого рівнів.
|
| |